Gallant Unicorn

Så mycket fint, så lite plats...

Japp, min garderob är full. Igen. 
Helt ärligt så tycker jag inte att jag köpt mycket kläder (för det är kläddelen i garderoben som är värst), det blir en tröja här och ett par stövlar där men det som tar mest plats i min garderob är alla de där kläderna vi fått i uppdrag och vid högtider i spelet. Jag vet inte hur många klänningar jag har, jag använder i stort sett aldrig klänning i spelet då jag tycker de känns lite... Klumpiga? Kjolen på dem är stor och vid, och så känns den där grejen med lång ärm på en klänning väldigt mycket ''jag är fem år gammal och på väg på släktens julfest i min finaste klänning''. Eller det kanske bara är jag som ser det så haha?
I alla fall, jag har massor av kläder som jag knappt använder, men jag vill ändå inte slänga dem?
Jag kanske vill använda dem till en video eller ett event i framtiden och så har jag slängt plagget enbart för att spara plats? Näe, jag vill ha mycket mer plats i garderoben. Varför ska det vara ett så begränsat utrymme? Det är ingen som vinner på det. Jag har kollat på så mycket kläder på senaste tiden men låtit bli att köpa kläder jag tycker är fina just på grund av platsbristen i garderoben.
 
 
Jag hoppas att det blir ett uppdaterat och bättre system när hemstallen uppdateras.
SSO jag försöker bidra med pengar till er genom att köpa kläder för Starcoins, varför låter ni mig inte göra det? ಠ_ಠ
 
Här är det senaste som jag egentligen skulle vilja köpa men som jag avvaktar med på grund av att det helt enkelt inte skulle få plats i min garderob...
 
Den här jackan, så himla snygg!
Det känns som en jacka som skulle passa till det mesta och att den går att tävla i är ju bara ett plus! 
 
 Och så de här stövlarna, jag gillar både formen och färgen på dem!
Jag skulle faktiskt ha plats för dem i min garderob, men jag har inget som passar till (har jag fått för mig i alla fall) så jag väntar lite med att köpa dem...
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra Lightninglund

OMG yas! Lila kläder! :D

2016-09-22 @ 16:49:23
Postat av: Sigrid Winterdotter

Du kan få låna plats i min garderob om du vill! Har hur mycket kläder som helst, det är det som händer när man bara köper för JS...

Svar: Haha vad snällt av dig 😊
ssohaley.blogg.se

2016-09-23 @ 14:36:23 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Ivy Y

Shiiiit, jackan. Måste köpas inom kort 😉

2016-10-08 @ 21:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: