Gallant Unicorn

Usch för det här

Har haft en envis migrän som vägrar ge med sig och det känns ju inte kul att bara uppdatera om att jag inte har något att uppdatera om. För jag har helt ärligt inte orkat sitta så mycket vid datorn...
 
Idag var jag inne och levlade en liten stund men jag blev så trött i ögonen och huvudet att jag satt och nickade till så jag gav upp. Så sjuk känsla att man håller på att somna fast man egentligen är pigg?
Hur som helst, hur fin är inte den här Connemaran? Vet att jag låter tjatig men alltså:
 
Trots äckelmigrän så har jag ändå loggat in och gjort de dagliga uppdragen i julbyn varje dag, har ett utbud av frukt som skulle få vilken kiosk som helst att bli avundsjuk just nu! Så skönt att kunna förvara maten i garderoben nu. Även om jag så klart hade blivit överlycklig om de hade pytsat in lite extra plats för kläder med ehe. Finns så många fina saker jag vill köpa och några av dem är byxor, tröjor, vantar och mössor i julbyn. Får försöka lösa plats för dem innan julbyn försvinner. Hade varit bra om vi kunde lägga maskerna (från Halloween bland annat) i saksektionen i garderoben. Har massor av masker som jag inte vill sälja, men de tar ju så mycket plats! Nå väl, det löser sig på något sätt.
 
På tal om något helt annat:
Har ni som köpt en Connemara tänkt på hur högt de hoppar?
 
Okej, dags att avrunda det här röriga inlägget.
Jag har ett inlägg med en teori på gång (det var så länge sedan jag skrev ett sånt!) men jag behöver vara lite mer klar i huvudet för det tror jag ehe. Det kommer lite senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: