Gallant Unicorn

Vart ska jag ens börja?

De senaste dagarna har varit hektiska. 
Men igår fick jag ändå möjlighet att spela igenom uppdragen för att öppna upp Mistfall i lugn och ro. 
Och, det var till ch med mer fantastiskt än vad jag hade föreställt mig! Så otroligt vackert och välgjort!
Det var lite strul med att komma in i spelet under eftermiddagen men eftersom jag hade lovat Sasha att vänta på henne så att vi kunde gå in tillsammans så var jag inte orolig. Strax efter klockan 21.30 så började vårt äventyr och vi livestreamade i nästan två timmar medan vi gjorde uppdrag och utforskade. Jag vet inte ens vad jag ska skriva att jag blev mest glad över, själva området, de nya uppdragen, de nya dekorationerna till hästen, örhängena? Det var så mycket nytt och fint på samma gång så det var nästan svårt att ta in in allt! Nu idag har jag varit inne en stund på förmiddagen och utforskat i dagsljus!
 
Den lilla räven, den glömde jag nästan! 
Den är så sjukt söt och jag älskar hur busig den ser ut. Jag kommer skriva mer om Mistfall när min hjärna inte är mos på grund av migrän ehe. Vad tyckte ni om det nya omårdet?

Kommentarer
Postat av: Denise Dolphinblanket

ÄLSKAR DET! Så sjukt snyggt och bra gjort! Valde att flytta dit:3 Det går ju inte att hålla sig:)
Dock så var det ju sjukt mycket lagg:/ Det tog 5 min att gå in i stallet och 10 min att skicka nåt i chatten!:/ Skulle breva och det tog över 10 min att ens få fram mina brev:/
Men sjukt bra!

Puss och Kram bästa du!

2017-12-14 @ 20:33:17
Postat av: Eva Bunnyland

Har flyttat till Mistfall, sjukt snyggt! Din livestream där du kallade eldflugorna för lyspuppor ^^ Bäst asså xD Tycker räven är jättedyr men köpte den ändå ;) Så söt!

2017-12-15 @ 17:16:36 - http://ssoeva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det nya stället var: super

2017-12-31 @ 18:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: