Gallant Unicorn

Intervju med Dorothy Understone

Dorothy Understone - 29 nov
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat i tre månader c: 

Är du StarRider? 
Yes! Jag är lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja, jag är medlem i sneaky rockets! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, jag tycker om mina lilla startis. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Varje dag! ofta 3-6 timmar ;) 

Spelar du några andra spel? 
Nej inte för tillfället. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Klubben och mina vänner. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min bruna Quarter som finns i Fort pinta. Den heter Appleheart. 

Har du någon förebild i spelet? 
Haley rainstrom (du alltså xD) 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Ofta har jag ljudet från spelet, men det kan hända att jag har musik ibland när jag levlar. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Vet inte en stationär HP i alla fall. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Evelina silverknight's och din :) 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Kanske Australisk boskapshäst. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag köpte min ponny Vanillarain. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Den glada och clownen. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Min syster hade laddat ned star stable sedan testade jag bara det, sen föll jag för det. 

Vart har du ditt hemstall? 
i Fort Pinta. 

Önskefunktion i spelet?  
Att kunna simma med sin karaktär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: