Gallant Unicorn

Beanies!

Har ni gjort uppdragen och fått möjligheten att kolla in de nya mössorna som kommit till Jorvik än?
Jag älskar dem! Ska bli så kul att skapa nya outfits, och de här passar ju även till lite mer vardagsaktiga outfits... Kanske passar de bäst till såna outfits? Känns ju inte så praktiskt (eller säkert) att flänga runt på en häst med enbart en beanie som skydd för huvudet? Jaaaa, jag vet att det är ett spel haha! Men jag tror att det här kommer bli perfekt att ha på huvudet på mina karaktärer i min serie Onyx!
 
Även om jag gillar hur de ser ut så behärskade jag mig och köpte bara en till att börja med, jag ville se hur den såg ut när man sprang runt med hästen innan jag köpte flera. De var ju ändå ganska dyra...
 
Jag körde på ett säkert kort och köpte den helsvarta:
 
 Jag har dock en känsla av att jag kommer köpa fler senare, de här var ju helt sjukt söta:
 

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Jag tyckte inte dom passade så bra på mig, men dom var faktiskt riktigt söta på dig ;)

2017-01-26 @ 15:36:30 - http://evab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: