Gallant Unicorn

Ett tecken på att jag inte bör shoppa?

De senaste gångerna jag har gått in i någon av butikerna i Governor’s Fall så har döden varit nära.
Då menar jag inte att sakerna varit så snygga att jag svimmat av lycka, utan att döden bokstavligt talat varit nära.
 
Titta här bara:
 
Första gången blev jag lite förvånad för det var ingenting i närheten utanför butiken när jag gick in som hade kunnat köra över min karaktär under tiden som butiken laddade. Sedan hände det igen...
 
 
Bör jag se det här som ett tecken på att jag inte ska shoppa så mycket? 
Här öppnar de massor av butiker med fina saker och när man går in för att shoppa passar de på!

Kommentarer
Postat av: Amelia Eaglefeather

Samma här, borde kanske spara mina sc istället... XD

2017-01-22 @ 17:07:10
Postat av: Sigrid Winterdotter

Dörren kanske slog igen på dig? Du kanske snubblade? x)

Svar: Haha nått var det ju iaf :P
ssohaley.blogg.se

2017-01-22 @ 17:13:15 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Carla Friendhill

Samma hände med mig, jättekonstigt

2017-01-22 @ 19:17:57
Postat av: Nora Sleepyhurricane

Samma här😂😂

2017-01-23 @ 06:44:48
Postat av: Matilda Southtree

Det hände mig också, även att jag nästan aldrig köper saker och nästan bara rider runt i samma kläder x)

2017-01-23 @ 11:07:01
Postat av: Eva Bunnyland

Omg haha, vad konstigt xD Har inte shoppat så mycket, är inte så mycket av en shoppingperson liksom :P Men oj, weird!

2017-01-24 @ 18:42:51 - http://evab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: