Gallant Unicorn

Intervju med Arnaude Turtlepie

Arnaude Turtlepie - 29 dec 
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Jag minns inte riktigt men typ 2011/2012 

Är du StarRider? 
ja, det är jag.

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja jag är med i klubben Steel Knights 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej det skulle jag inte då den vart med mig hela tiden. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Loggar in minst en gång per dag och är då inne i minst en halv timme max 10 timmar 

Spelar du några andra spel? 
Ja, jag spelar wow och transformice utanför sso! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Vänner, och typ att spelet håller i gång. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jag har ingen favvo favvo häst men jag gillar min starthäst som är någon ras och heter appelwarrior! 

Har du någon förebild i spelet? 
Nej, inte riktigt men Haley Rainstorm har jag hört är riktigt cool så varför inte bli som hon?

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Oftast lyssnar jag på en video eller musik men det händer att jag har sso ljudet på. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Spelar på många olika datorer! 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser två bloggar, Esmes blogg och din! (ssohaley.blogg.se och monokerus.se.) 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Någon dansk eller svensk ras. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag gick med i min klubb 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
I klubben så är jag nog klubbens aktivaste och klubbens roligaste typ. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag såg en reklam på min kompis dator och sen när jag kom hem så testa jag spelet. 

Vart har du ditt hemstall? 
Fort Pinta! 

Önskefunktion i spelet? 
att man ska kunna ta bort alla spelare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: