Gallant Unicorn

Nu åker jag!

Idag så åker jag ut till gården där jag har min häst och är där i två veckor...
Jag ska vara hästvakt medan de är utomlands och det kommer bli så mysigt att bara vara ute med hästarna hela dagarna! Och så kommer Fisky (Therese Fishgirl) dit och leker med mig i några dagar med!
Deras internet är... Inte så bra? Men jag bör i alla fall kunna spela SSO så det kommer inte stå tomt här, jag bor inte så längt ifrån stallet så jag kommer åka hem då och då så i värsta fall kan jag uppdatera mer då!
 
Jag hoppas att det inte ser ut som på bilden när jag försöker spela haha, händer det här er med när ni ringer hem/loggar in och spelet inte riktigt hinner med att ladda in allt? Första gången det hände så blev jag jätterädd och trodde min stackars dator pajat ehe... Men det är spelet som är paj, inte datorerna (för en gångs skull, annars brukar det handla om att folk har en dator med alldeles för låg prestanda för det som de kräver av datorn...).

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Vad kuuul, hästar är så mysiga! Och du och Fisky kan ju leka med dom tillsammans också x)
Lycka till!

2017-01-13 @ 14:14:11 - http://evab.blogg.se
Postat av: Sigrid Winterdotter

Ååååh! Du får lägga upp massa bilder på Dixie! Och filma massor med videos :D Fisky kan väl agera kamerakvinna?

Svar: Haha ja en hel del bilder och videor lär det bli :)
ssohaley.blogg.se

2017-01-13 @ 15:50:47 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Anonym

Händer med min dator hela tiden hah.. blev jätte rädd då det hände första gången, men det fixar sig! Du måste vlogga när fisky kommer! Vore så kuuul!

2017-01-13 @ 20:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: