Gallant Unicorn

Det var lite för bra för att vara sant...

Först så buggade min karaktärs huvud ur så hon hade alla huvudbonader som finns i spelet på sig samtidigt och sedan gick det inte att ta av vantarna längre...
När jag skulle gå ut ur mitt hemstalll så krashade spelet och nu kommer jag inte in igen.
 
Aja, det var en kortvarig lycka -_-
Den 28 juni 2017 kommer alltid att finnas i mitt hjärta som ett lyckligt minne över en dag då vi slapp ha handskar och se andras hjälmar. Snälla SNÄLLA SSO-teamet fixa det här igen, jag har fått försmak för att slippa ha handskar och huvudbonar hela tiden.^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Jag fattar inte hur man tar av handskarna och huvudbonad! Jag frågade en tjej utan hjälm och handskar, hon sa att man bara drar av dom som utrustning på hästen bl a, men det funkar inte för mig? Jag kan bara dölja hjälmen för mig själv, som innan. Hur gör man??

2017-07-13 @ 10:46:45 - http://evab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: