Gallant Unicorn

Det ''nya'' fölet i appen

Flera gånger har jag funderat på att skriva om att det inte kommit nya föl i  ''Horses'' appen,
men det har liksom inte blivit av? 
Men, hur som helst så började ett rykte spridas igår, ett rykte om en ny Morganhäst i appen.
Förstår ni hur exalterad jag blev? Morganhästarna är mina absoluta favoriter i spelet och att få föda upp en ny liten Morganhäst från att den är föl lät så kul! Dock så dog min glädje när jag såg att den ser ut som Morganhästen som redan finns i spelet. Den ser lite mörkare ut i appen men att hästarna har olika färg i appen och inne i själva spelet har vi ju märkt tidigare... Idag så har även SSO bekräftat att det är exakt samma häst som redan finns att köpa i spelet. Besvikelsen! Hade verkligen sett fram mot att de skulle lägga in nya hästar för appen dog ju bara ut där i våras... Men men, de kanske lägger in andra hästar i appen senare? Vill ju fortfarande ha en isabellfärgad Arab haha! Även om jag blev besviken över att det inte var en ny Morganhäst de lagt till så blev jag ändå glad över att de verkar ha tagit ett ordentligt tag i utvecklingen av appen, mer finns att läsa på nyheterna:
 Jag tycker att det låter som riktigt bra ändringar och jag ser verkligen fram mot att få föda upp fler föl!
För några dagar sedan så smög sig en bugg in som gjorde att spelet startades om helt och jag blev av med min level 9 Mustang.Surt att börja om men då behöver jag i alla fall inte lägga 10 dagar på att föaa upp en ny.
 
Och kolla på det här, är det en babyPearl jag ser där i bakgrunden? :D
 
Så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: