Gallant Unicorn

Äntligen är julbyn tillbaka!

Jag älskar verkligen det här stället!
När regnet bara öser ned i verkligheten så är det så underbart att logga in och mysa i en snöig julvärld i spelet! Det enda jag är lite besviken över är att det inte kom nya kläder till butikerna, de som kom förra året var ju helt fantastiska!
 
Dock tycker jag bättre om årets set i grottan där man kan byta till sig saker för julönskningarna, jag tror faktiskt jag kommer använda en del av sakerna även efter att julen är över! Särskilt jackan med de fina detaljerna! Och en sak jag undrar över, hur kommer det sig att det inte finns juligt fika i julbyn? Lussekatter är ju bland det allra bästa med julen! Tänk vad mysigt att äta lussekatter i julbyn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: