Gallant Unicorn

Dagen före julafton

Hur har ni det, stressigt eller bara mysigt?
Jag är klar med det mesta, ska laga mat och baka lite i morgon på morgonen men annars är det lugnt. Så skönt att ingen i min närhet är så där galen över julen utan att alla är nöjda med att träffas och äta tillsammans, vet helt ärligt inte om någon ens skulle märka om vi skippade julklapparna helt haha!
 
Just nu väntar jag på att min kusin ska komma hit, jag hoppas att vi ska hinna vara med på klubbens sista event för året senare ikväll. Utöver det så kommer jag nog inte spela särskilt mycket idag. Har bara levling och sakerna i julbyn att göra och ja, jag har samlat på mig massor av mynt men ändå fortsätter jag att samla in dem varje dag ehe. Bra att ha till nästa år antar jag?
 
Det strular fortfarande när jag försöker lägga in mer än en bild i ett inlägg, bilderna laddas i evigheter och sen kommer de ändå inte upp. Förstår inte vad som är fel, blir så frustrerad då jag skrivit på ett ''resebyråinlägg'' ett bra tag nu. Men jag antar att det får vila bland mina utkast ett litet tag till.
Det är ju ändå dagen före julafton och jag tänker banne mig inte stressa idag haha!
 Bilden är från när vi i klubben öppnade våra paket vi fått genom secret santa, så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: