Gallant Unicorn

Nya stjärnor på gång?

Har ni sett det här?
 
Spännande!
Jag som älskar att leta stjärnor hade blivit så glad! För min del får de gärna gömma in en sisodär 100 nya stjärnor runt över hela Jorvik hehe. Det ryktas om att flera spelare lyckats hitta en stjärna inne i julbyn. Jag tror dock att den försvann igen samma dag som byn kom till spelet, men jag har inte kunnat hitta någon ''trovärdig'' fakta. Rykten på Instagram och Facebook ser jag inte direkt som pålitlig fakta hehe. Kanske tänker de kasta in stjärnor i julbyn? Men hur ska det fungera, limited editon stjärnor som man enbart kan hitta när julbyn går att nå i spelet? Samtidigt så står det ju Moorland?
Det ska bli spännande att se vad det blir av det här! 

Kommentarer
Postat av: Dasha coldhall

Jag hoppas personligen inte på nya stjärnor, har 4-6 kvar i spelet och vill gärna hitta de först 😅 Men om jag hade vart med i en klubb eller hade haft några vänner på SSO hade jag nog jättegärna velat ha fler stjärnor, men när man inte har någon att spela med så blir det inte lika kul. Fast då får jag sätta igång ett levlingshäng under tiden! 💖

2018-12-10 @ 07:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: