Gallant Unicorn

I utkastmappen gör inläggen inte mycket nytta...

Jag är så smidig, har på något sätt lyckats spara alla inlägg jag skrivit i utkastmappen istället för att publicera dem? Eftersom jag ändå bloggat på den här bloggen i några år så kan man ju tycka att jag borde ha mer koll, men näe. Så ja, inläggen kommer att komma upp här men de kommer ju inte vara lika aktuella som när jag skrev dem, hoppas det är okej ändå!
Har tidsinställt dem istället så att de portioneras ut under veckan, så verkar tiden konstig så vet ni varför nu haha!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Pineforce

Jahaa, då förstår jag varför det inte har kommit upp något här på ett tag, eftersom jag går in här varje dag så har jag undrat om det har hänt något eftersom det inte har uppdaterats, men du har ju inte sagt något på instagram så jaa.. Men vad bra att du kom på det :D <3

Svar: Tack för att du förstår, jag jobbar på att lösa det :)
ssohaley.blogg.se

2018-07-26 @ 11:39:49
Postat av: Anonym

Har för mig att veckan snart är slut och att det inte har kommit något inlägg än haha

2018-07-29 @ 21:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: