Gallant Unicorn

Att ha en egen bank i spelet

En av sakerna som kan vara lite frustrerande är att man kan ha 10 000 Jorvik Shillings som mest.
Inte för att det egentligen är något problem för mig, jag köper i stort sett allt för Starcoins, så egentligen borde ju jag som levlar så ofta ha en hel del JS. Men nej. De är nästan alltid slut, vad  jag gör för dem har jag ingen aning om! Men de tar slut och så står jag där helt utfattig. Eller ja, i alla fall utan JS.
Hur mycket Starcoins jag än lägger på kläder och utrustning så är jag för snål för att åka transport för Starcoins. Så knäppt, jag vet! 
 
Men, mitt knep för när det börjar sina med JS är att samla på mig det man får från de extra intressanta stenarna i Epona. Jag sparar sakerna i garderoben och när jag behöver mer JS så springer jag till New Hillcrest och byter in sakerna. Det jag får efter at tjag bytt in dem säljer jag. Och man får en hel del JS för de flesta sakerna man byter till sig. Jag har så klart sparat kläderna och utrustningen jag fick första gången jag bytte in, sen kan man ju fortsätta lämna in och få samma saker igen. Kolla här hur det såg ut:
 Hade visst en diamant från Dinodalen med haha! Men efter att jag sålt allt så såg det ut så här:
 
Jag brukar inte springa runt och leta efter extra intressanta stenar direkt, men när jag springer förbi en så stannar jag och hackar upp den för att spara det man får från den. 

Kommentarer
Postat av: Liv mountainberg

Om sso la till en sorts bank i spelet, så skulle det underlätta så mycket för mig. jag gör sysslor o tävlar ofta så har ofta mycket js. o tack för tipset ^^

2018-06-09 @ 11:06:03
Postat av: Stina Prettysten

Tittade du på Star Stable Live? Hittade du värdekoderna? Har du kunnat ta dig in på hemsidan?

2018-06-10 @ 20:09:49
Postat av: Anonym

Jag tror jag vet vad du gör med dina JS...åka transport! Jag undrade också var JSen tog väggen och tillslut förstod jag att jag var besat av att åka transport och nu har jag lärt mig att det går att leva utan transporter😻

2018-06-10 @ 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: