Gallant Unicorn

Vi är redo för Harry Pottervecka!

Hur snygga är inte Haley och Thunderdancer? Och ja, grodan som just nu kallas ''Kvack''...
 Vi har inte blivit indelaed i elevhem ännu då kvällens event är elevhemssortering. Så lite nervöst är det!
Det är därför jag inte satt ihop en outfit för ett specifikt elevhem utan försökt se neutral ut! Vi har fått världens längsta packlista från påhittiga Alyssa som ska hålla i våra två (!!!!) veckor med Harry Potter-tema. Efter lite fixande med garderoben så fick jag faktiskt med mig allt så nu är vi redo, och taggade! Älskar allt som har med Harry Potter att göra. Mest böckerna, men även filmerna. Särskilt filmmusiken! Sasha Duskgirl är fortfarande på besök hemma hos mig så vi har lyssnat på massor av soundtracks för att komma i rätt stämning inför eventet! 
 
(Biild från en av mina absoluta favoritscener ur hela filmserien. Så maffigt och MAGISKT!)
 

Kommentarer
Postat av: Maja Dolphinrider

Kan du eller någon annan i klubben spela in eventen om det passar? Tycker själv det är jätte kul att kolla på och få insperation. Älskar dessutom Harry Potter.

Förstår om det inte går men hade varit kul att se.

2018-03-12 @ 18:53:10
Postat av: Stina Prettysten

Jag älskar också allt som har med Harry Potter att göra! Jag kan läsa böckerna om och om utan att tröttna det minsta❤️❤️

2018-03-12 @ 21:27:51
Postat av: Ellen Queenheart

Jag har en kompis (som inte spelar sso) som tycker väldigt mycket om harrypotter, hade hon spelat hade hon säkert älskat det här. Själv har jag varken läst böckerna eller sett filmerna, hehe, men det hade säkert varit roligt om nån i min klubb gjorde en Harry Potter vecka😉

2018-03-13 @ 07:26:43
Postat av: Denise Dolphinblanket

Ohh, vad kul!

2018-03-13 @ 17:15:40
Postat av: Denise Dolphinblanket

Min kompis är galen i Harry Potter! XD

2018-03-13 @ 17:16:18
Postat av: Luna Friendstreet

Oj vad kul med hela TVÅ Harry Potter-veckor, avis!! :D

2018-03-13 @ 17:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: