Gallant Unicorn

Då var det färdigt, GDPR.

Både på Facebook och Instagram har jag sett att spelare varit lite oroliga över GDPR.
Många verkar ha missuppfattat det hela och trott att det är någon form av test eller liknande som man måste klara av för att få fortsätta spela. Det har kommit frågor om i fall det var svårt och om ens konto kommer att raderas om man inte klarar ''testet''. Starstable förklarar det hela på ett bra och så enkelt sätt det går här. Så om du av någon anledning har missat det så rekommenderar jag dig att klicka på länken.
Så här ser det ut om du loggar in på hemsidan:
När du kryssat i rutorna får du upp det här:
 
 Sen är det bara att fortsätta som vanligt :)
Blir faktiskt irriterad på de som sprider falska rykten om hela grejen.
Är man inte säker så sprider man väl inte sin ''fakta'' vidare? Dumheter.

Kommentarer
Postat av: judith

för mig kommer aldig mailet där mamma eller pappa ska bekräfta :c spelar på min mammas mail och vi skrivde i hennes men mailet kommer aldrig. vad ska man göra?

Svar: För mig räckte det att jag accepterade det som står på hemsidan när man loggar in där?
ssohaley.blogg.se

2018-05-25 @ 17:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: