Gallant Unicorn

Nu funkar det igen!

Det tog några dagar och många fula ord, men nu verkar det som att jag kan blogga som vanligt igen!
Jag har tagit så många bilder som jag velat visa här, så nu får jag portionera ut dem lite allt eftersom.
Så, det har ju hänt en hel del sedan jag kunde uppdatera sist. Bland annat så har jag köpt en ny häst (ovanligt va?), kunde så klart inte låta bli de nya hästarna som kom igår. Här är Grandchief aka Tjiefen:
 Visst är han jättefin? Hade aningen svårt att välja mellan de nya hästarna, alla var så fina!
 
Nu undrar ni kanske varför jag rider runt utan hjälm.
Så här är det, de har fortfarande inte fixat buggen med min frisyr. Så fort min karaktär har en hjälm eller något annat på huvudet så blir skuggningen helt buggad och håret ser ut som en lyktstolpe. Jag gillar verkligen den här frisyren och den är så fin när den inte glitchar. Så jag försöker stå ut och lever på hoppet om att de ska fixa den här buggen. Någon gång i framtiden kanske...

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åh vad bra att du kan blogga igen! 👍🏼❤️ Och den hästen är så himla fin😍😍

2018-05-24 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: