Gallant Unicorn

En ny sorts häst

Hur många är totalt förälskade i vår nya randiga vän?
Det här var något jag inte visste att jag behövde i spelet förrän jag såg honom, Bowbow alltså.
Min randiga lilla knubbis!
 
Nu har jag tre hästar att levla (fyra om vi räknar med Fjordingen i den gamla modellen som jag tänkt spara). Hur hände det här? Var så himla noga med att inte köpa en ny häst förrän min senaste varit fulllevlad. Men men, jag har läget under kontroll. Min Trakehner Coolkid blir level 15 i morgon.
 Min Urhäst är level 11...
 Och Bowbow har inte fått komma ut och tävla alls än, bara testat kläder. Eller ja, utrustning.
 Jag kan inte låta bli att hoppas lite på att det ska komma fler unika hästar till Ydris, kanske de som man får chansen att vara när man gör hans tävlingar? Älskar dem, så coola!  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Queenheart

Jag tycker den nya är så söt! Den kommer jag definitivt köpa när jag har mer sc. Funderar på nått namn med Wild i med tanke på att den är zebra-inspirerad.

2018-11-28 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: