Gallant Unicorn

Veeeem är den finaste starthästen?

Pffft det är klart det är Thunderdancer!
Eller, i alla fall för mig! Trots att det kommit så många nya hästar i olika former och färger med coola animationer så har Thunderdancer alltid varit min favorit.
Det är ju med honom jag upptäckt Jorvik!
 
Jag fotade honom igår för att ha några bilder kvar (jag har ju massor av bilder sedan innan den första uppdateringen av de Jorvikiska varmblodden sparade här på bloggen med) och så här såg han ut innan dagens uppdatering:
 
När jag loggade in idag så möttes jag av den här skönheten:
 
 
Jag älskar den här uppdateringen, hoppas att starthästarnas status stiger lite i spelet nu!
Det var så roligt att se hur alla red runt på sina startisar!

Kommentarer
Postat av: Fiona Friendsea

Åhh ja! De blev verkligen jättefina! Sett din video också om nya startisarna på alla dina konton. Det första som jag gjorde när jag såg min Queen när jag loggade in idag var att ge ifrån mig ett glädjeskrik, haha hoppas att inte grannarna blev allt för arga.. xD <3 Kram :D

2018-11-07 @ 19:15:41
Postat av: Ebba Highland

Asså jag vet inte riktigt vad jag ska tycka... De är sååå fina nu men det är liksom inte starthästen, det känns inte som min starthäst riktigt längre.. Så jag är lite kluven🙄 Men tycker att det är superfint, bara just grejen att de ändrar på starthästen känns lite jobbigt för mig.

2018-11-07 @ 20:04:16
Postat av: Smulan

Jaaaa! Jag älskar också den här uppdateringen! <3

Vilken är din favorit häst i Star Stable? Är det starter hästen nu? Eller har du en annan häst som är din favorit?

2018-11-08 @ 07:39:02
Postat av: Anonym

När man får upp skylten ”Bli Star Rider” i sso kommer det upp en bild på skylten där hästen har en ny modell på tränset! Sneak peek kanske? :D

2018-11-10 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: