Gallant Unicorn

Maskeradhoppning med klubben

I lördags (wow, bra uppdatering här! Men fortfarande, stooooor Halloweenfest på gång, jag har helt enkelt inte tid just nu!) så höll Nemo i en maskeradhoppning med Halloweentema. Det var så mysigt att få lyssna på allas beskrivningar och historier om sina outfits. Vissa gick all in och skrev berättelser, tyvärr fotade jag inget av det men jag har för mig att Nemo pratade om att hon skulle filma eventet? Får uppdatera om det senare i så fall!
 Jag köpte på mig mängder av alla de pulverna som fanns under förra Halloween,
så jag passade på att spöka ut mig och min fina starthäst.
 Som vanligt är jag så inne i själva eventet när det väl gäller så jag missar helt att fota haha!
Just det, jag bytte hår för att det skulle passa in lite bättre till masken jag hade på mig. Så smidigt nu när det går att spara håren i garderoben, jag älskar verkligen den funktionen!
 Min uppgift under tävlingen var att stå i det här hörnet.
Okej det var roligare än det lät haha, jag skulle kolla hur fint de tävlande hoppade, om de kom rakt på alla hinder, hur de tog svängar, om de anpassade hastigheten efter banan och så vidare. Svårt, men kul!
 Duktiga Thunderdancer fann sig i att stå still i ett hörn och titta när de andra hoppade. 
 Sture var en väldigt lycklig pumpa!
Här satt vi och diskuterade vem som hade haft bäst utklädnad och så räknades det poäng.
 Vem som vann väntar jag med att berätta tills Nemo släppt sin video, då blir det mer spännande!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åh mys mys ❤️

2018-10-23 @ 08:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: