Gallant Unicorn

Black Beauty, är det du?

För ett litet tag sedan fick jag upp en sorglig nygetsnotis, den sista hästen som delade på rollen som ''Black Beauty'' i filmen från samma namn på 90-talet hade somnat in.
Jag älskade verkligen den filmen (det har ju gjorts flera men just den är nog min favorit) när jag var liten så det kändes lite sorgligt. Nu idag när jag skulle valla tillbaka förrymda djur till ranchen så kunde jag inte låta bli att tycka att den här lilla var lite lik en viss svart häst med en stjärn i pannan:
 Är det bara jag eller...?
 

Kommentarer
Postat av: Svea

Tänkte exakt samma sak!!

2020-04-16 @ 00:20:30
Postat av: Kailey Ashpot

Men ellerhur? Exakt samma tanke slog mig första gången jag tog med fölet hem från Äppellunden! Den är så söt!!

2020-05-13 @ 08:41:40
Postat av: Ebba Highland

Älskar dig <3

2020-05-17 @ 10:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: