Gallant Unicorn

De ljög inte när de skrev att det skulle bli svårare

Jag har aldrig under alla åren jag spelat SSO känt sån stress i spelet.
Att det dels går på tid, sen att det inte går att göra om uppdraget om man misslyckas.
Sen att det är SVÅRT!?
 
Det uppdraget jag hittills tycker minst om är det där man ska rida när en häst för att tömma den på energi. Jag avskyr det! Uppdraget i sig är det inget fel på, men när hästen kutar igenom saker vi spelare inte kan springa igenom och att det dessutom finns saker på marken som gör att man förlorar 20 sekunder om man råkar springa för nära dem?
Jag vill så gärna ha den fina hästen så fort som möjligt, men det här kommer bli svårt!
 
Jag hade ändå tur idag, har fått uppdraget i Hollow Woods med och sett att andra fått det i Mistfall. Hästskrället sprang rakt igenom både skördetröskan och silon där jag inte hade en chans att följa efter. Näe, det här uppdraget hoppas jag att de väljer att finslipa lite för just nu känns det inte rimligt att man ska klara det på den tiden man får på sig.

Kommentarer
Postat av: Cynthia Winterborn

Hej på dig!

Jag skulle säga: Anmäl detta som bugg! Jag tror inte att det var meningen.

Framförallt ska detta hålla på med i nästan 5 månader. Helt sjukt!

Svar: Jag har skrivit till supporten om det och sett att andra tycker att det är orimligt svårt så jag hoppas de kollar upp det :)
ssohaley.blogg.se

2020-04-14 @ 17:45:04 - http://https://winterborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: