Gallant Unicorn

Den lilla chocken varje dag

Jag har kämpat på med ödesrideningen varje dag, och jag älskar konceptet!
Sakerna vi fått än så länge är så fina och jag är så taggad på att få hästen, även om det kommer att ta tid. Men jag tycker det är okej, vill man inte så måste man inte liksom.
Dock så blir jag av någon anledning lika chockad varje dag när mätaren över hästen ser ut så här:
 
Sen direkt när jag gjort klart de dagliga övningarna så ser det ut så här:
 
Jag undrar vad det beror på?
 
Hur som helst, jag är så så taggad på att börja med uppdragen när jag nått 10 000 poäng!
 
Dock så är jag lite nervös över det här som står i infon om ödesridningen i nyheterna.
''Om du misslyckas med ett uppdrag kommer du inte kunna utföra det på nytt under samma dag.'' 
Prestationsångest deluxe för min del!
Hoppas det inte är allt för svårt för då kommer jag må dåligt över att hamna efter ehe...

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Känner lite samma med uppdragen tbh, jag ba "Tänk om det kommer va svåååårt" men alltså... It's a childrens game! Hur svårt kommer det var? Famous last words osv

Svar: Jag har aldrig varit så nära att ge upp i ren frustration :(
ssohaley.blogg.se

2020-04-07 @ 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: