Gallant Unicorn

Det är Princess tur att rädda Jorvik

Jag skulle ljuga om jag påstod att det inte kändes konstigt att se de uppdaterade ödesryttarna i huvuduppdragen på det här kontot. De är jättefina och välgjorda, men det känns ändå lite konstigt. Jag har fokuserat mer på huvuduppdragen än de andra uppdragen på det här kontot och det känns liksom lyxigt att bara kunna beta av huvuduppdragen ett efter ett istället för att vänta i månader som på mitt mainkonto. Det är så kul att läsa igenom allt igen och känna nostalgin flöda, tänk att jag snart spelat det här spelet i 9 hela år!
 
Just nu håller jag på att stänga mina första pandoriska sprickor och jag minns så väl när jag gjorde det här uppdraget för allra första gången för flera år sedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: