Gallant Unicorn

Något jag funderat över under alla år jag spelat

Varför så sinnessjukt höga hinder i spelet?
Jag antar att de har med hur hästarna är kodade att hoppa, men ändå?
 
Det här ser mer verklighetstroget ut tycker jag:
 
Även om det är sjukligt höga hinder så tycker jag att det är så kul att de fortsätter utveckla hinder och annat i spelet, hade mer än gärna haft många av de tillfälliga tävlingarna som ett permanent inslag i spelet då många av dem faller mig i smaken. Kan ju bero på att jag levlat runt 200 hästar (sammanlagt på olika konton) och kanske ledsnat lite på vissa tävlingar hehe. 

Kommentarer
Postat av: Piper Archyard

Finally someone said it!
Hahah nej men jag har stört mig på det här ända sedan 2012, fast precis som du säger är det nog rätt lagom krångligt att ändra hästarnas "hopphöjd" och anpassar hinder till den höjden för att det annars skulle bli...på tok för lätt.
Eller så har vi allihop kanske helt enkelt världsmästare i höjdhoppning i våra stall ;)

Svar: Haha ja, det bästa är ju när vi tar våra små runda ponnyer och flyger över hinderna! :D
ssohaley.blogg.se

2020-08-22 @ 02:48:40 - http://archyard.blogg.se
Postat av: Piper Archyard

Min teori är att Jorvik är exkluderade ur gravitationens lagar som vi känner dem och att det är därför våra hästar hoppar 3 meter upp i luften med sån lätthet. Vi har egentligen bara tur att de faktiskt kommer ner igen.

2020-11-18 @ 05:24:46 - http://archyard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: