Gallant Unicorn

Hej...Igen!

Jag tröttnade totalt på bloggen när det buggade ur och jag inte kunde posta bilder.
Jag har varit inne då och då och testat men det har inte fungerat och bilder helt utan inlägg känns liksom så... Tomma?
Nu verkar det fungera som det ska igen även om bilderna laddas upp otroligt långsamt ( jag sitter på bra nät, stabilt fiber med snabb uppladdning) och en bra dator men det segar så sjukt mycket och det är bara bilder här som är så slött så jag vet inte...
 
Hur som helst, det som hänt sedan sist är att jag gjort klart Farah's uppdrag och fått min nya lille kompis. Sen har jag köpt en hel del hästar och levlat dem och det är nog i princip det som hänt på mitt konto?
Ooooh jag har fått min Runerunner med! Hur kunde jag glömma?
Han är så fin och han fick faktiskt heta Runerunner!
Jag sparar hans levling lite, vill njuta lite extra av den speciella hästen.
 
Idag har jag letat åsnor, de är så sjukt söta och jag hoppas verkligen att vi kommer kunna ha större djur med oss på våra äventyr senare. Djur som inte behöver sitta i sadelväskan, så som större hundar, getter, miniåsnor, minihästar, drakar och så vidare! :D

Kommentarer
Postat av: Rachel Icegarden

Kul att det verkar funka igen!
Ja, en drake vore ju något! Hur coolt om klubbar började ha klubbhusdjur. Drömmen hade ju varit om man fick designa dom lite själv.
Ha en fortsatt fin dag! <3

2020-08-03 @ 13:42:14 - http://ssohaley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: