Gallant Unicorn

Ännu en häst i level 15

Idag så blev den här snyggingen maxlevlad!
 
Jag har min Runerunner kvar att levla, han är i och för sig level 14 meeeeen jag vill dra ut lite på levlingen med honom. Jag kämpade varje dag i så lång tid för att få honom, och då känns det liksom bortslösat att levla klart honom på några dagar. Låter kanske konstigt men jag uppskattar verkligen att levla mina hästar.
 
Nu är den stora frågan: Vilken häst ska jag köpa härnäst?
Har spanat lite på den svarta Marwarin, den tycker jag är fin.
Sen skulle jag väldigt gärna vilja ha den helvita Irish Coben som skulle komma i appen,
vi får den kanske till jul eller något ehe ^^ 

Kommentarer
Postat av: Hanna Dolphinshovel

Hade vart kul om du hade gjort en till sån video som du gjorde en gång. "Köper hästen ni röstade fram":)!

Tyckte det var en riktigt rolig video!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: