Gallant Unicorn

Dumma... Allt?

Min dator är dum, vårt internet är dumt, mitt huvud är dumt, mina knän är dumma... Ingen bra kväll med andra ord! Aja, måste ändra format på mina bilder innan jag kan ladda upp dom -_- Gillade dagens uppdatering! Kul att dom tar med mer och mer av huvudstoryn, blir dock lite trött när 20 spelare samtidigt ställer sig och skriker om att de inte vet vem/vad Garnok är... Menar inte att man är trög om man inte vet, men det är ju smidigare att googla det är att ställa sig och gapa? Har tagit massor av bilder idag, laddar upp dom i morgon för nu har jag en sån hemsk huvudvärk att jag bara vill krypa ned i sängen och aldrig gå upp igen :(
Försöker få till det här med att mobilblogga men vet inte hur det blir egentligen? Aja, hittade iaf en bild på Garnok och en på Fripp på starstable wiki, Fripp är ju så sööööt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: