Gallant Unicorn

Att välja bort en häst...

 
Eller som i det här fallet, en ponny...
 
Tyvärr så kom inte hästön idag. Det betyder att jag var ''tvungen'' att sälja en häst...
Ville verkligen ha en Arab, men hade fullt i mitt stall så en av ponnyerna fick flytta.
Tror nästan det var lika bra, hade inte levlat honom alls och var aningen missnöjd med hans färg.
Men det var ändå tråkigt att behöva sälja honom...
 
Gav honom lite kärlek innan jag skickade iväg honom...
 
Sen red jag till Skördebygden och köpte min nya häst...
 
 
 
Det blev den här vackra lilla varelsen:
 
 
Lol skojade bara, den här blev det:
 
 
Ett Arabsto!
(Ehe förra gången jag hade ett sto så fick hon genomgå ett könsbyte eftersom hon inte kunde bete sig, vi får väl se hur länge det håller den här gången! ^^) 
Hur som helst så heter hon MorningMist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: