Gallant Unicorn

Vad är grejen med championaten?

Igår så fick jag och Vivvi för oss att delta i championat för skojs skull.
Vi plockade fram vår bästa utrustning och bytte om till tävlingskläder.
 
Testade att tävla med min arab Missy eftersom jag inte tävlat i championat med henne.
 
Dock så blev det hela en stor besvikelse.
Direkt efter start så hamnar jag jättelångt bakom alla andra som tävlar, sen stannar min häst helt random (fastnade inte i något, eller sprang i i saker eller någonting hon bara stannade utan anledning...).
Samma sak hände innan hästfunktionen kom, då jag tävlade med min starthäst...
Han betedde sig jätteskumt just under championat.
 
För rent logiskt så borde jag inte hamna långt efter alla andra.
Jag är level 15 med de bästa kläderna man kan ha i spelet.
Min häst är level 15 med den bästa utrustningen...
 
Varför?
 
Blir så trött på sånt där...
Och helt plötsligt hamnar jag i grupp 2, har alltid varit i grupp 1 innan.
Vivvi hamnade i en gruppe med spelare som var blandade mellan level 5 och 15, för det är ju rättvist? :S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: