Gallant Unicorn

Vårt internet har lagt av...

Vårt uppkoppling har strulat en längre tid men sen stormen nu i veckan så har det blivit ännu värre...
 
Telia har lovat att kolla upp det men inget händer -_- 
Spelade en liten stund innan och hann göra de dagliga juluppdragen och tävla lite smått innan jag var tvungen att gå ifrån datorn och när jag kom tillbaka så hade jag ingen uppkoppling att ansluta till ens...
Vi har fått en ny router flera gånger men det blir inte bättre och jag blir bara förbannad.
 
Därför är det lite tomt på bloggen men jag jobbar på att lösa problemet.
Just nu har jag min mobil uppkopplad som wifi för att ens kunna logga in och se till att jag har stallhjälp liksom haha ^^
 
 
Testade en ny färgkombination på MoneyTrouble ( aka Nonnie) innan, tyckte det passade ganska bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: