Gallant Unicorn

Den allra första onsdagsuppdateringen någonsin

I väntan på att veckans uppdatering ska komma (nya hästar, utrustning och frisyrer, pelase?^^) så tänkte jag visa hur onsdagsuppdateringarna såg ut när jag började spela,känns som jag spelat i evigheter!
Men jag kommer faktiskt ihåg när hästtransportsfunktionen kom till spelet! Först så bara stod hästtransporterna där, inget hände när man gick in i dom och man var tvungen att rida överallt, inte så smidigt när man hade bråttom ^^
Så här såg den allra första onsdagsuppdateringen ut, den kom ut  2011-11-09!

Hej!
Nu har vi börjat med veckouppdateringarna som kommer ske varje Onsdag i spelet!
Här nedanför kan du se vad som har hänt denna vecka!

· Nya uppdrag! Linda vid stallet på Silverglade godset ger ledtrådar om vart de finns.

· Ny shop! Nya grejer att handla

· Du kan åter igen få mer XP och levla över level 9!

· Nytt quest system som kräver mer list av spelaren och kunskap om Jorvik! Men uppdragsgivare kan ibland låta dig vänta…

· Lås upp ett nytt race!

· Du kan nu åka hästtransport till de större stallen i spelet (om du upptäckt området du ska till först och är Star Rider)

· Postsystemet har börjat funka efter vintern! Du kan nu skicka och få brev av dina vänner.

· Hästens humörsystem är uppdaterat!

· Tävlingarnas resultat listas är uppdaterat!

· Ett flertal nya hemliga platser finns (se ledtrådar om vart de är på fliken ”Upptäcka platser” på kartan (tryck ”m”).

· Och mycket mer…

 

Vänliga hälsningar/
Star Stable gänget
 

Kommentarer
Postat av: Courtney Silverhill

Haha åh den uppdateringen minns jag också! vilken lyx det var att få åka transport sedan ;) hahah.

2013-06-14 @ 10:01:38 - http://Starstablesverige.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: