Gallant Unicorn

Lite äldre bilder, helt random!

När min dator kraschade så försvann ALLA mina bilder från spelet, allt från gamla uppdrag och så vidare, heade bilder från över ett år tillbaka. Men några bilder fanns kvar i Facebookgruppen så sparade dem därifrån :)
Fina ThunderDancer (som numer har knoppar), kommer ihåg att jag var riktigt nöjd med bilden, alla mina bilder är helt oredigerade!
 EvningWhisper i en ny outfit. (Jag ändrar något litet på hästarna och/eller ryttaren så gott som varje dag, det är därför jag alltid är fattig hehe.)
SunWarrior fick vara vildhäst en liten stund!
 Tyckte att jag var riktigt duktig som rensat, sen upptäckte jag att jag ahde grejer i de andra flikarna med...
 SunWarrior och Haley, vet inte riktigt vad bilden var till för...
 ThunderDancer och Haley
 ThunderDancer den 1:a april när man kunde ändra färg på hästarna, testade alla färger man kunde ha men tyvärr är det här nog den enda bilden som finns kvar nu...
 Samma dag som Firgrove's championat öppnades, och som vanligt gick det åt pipan haha! Tror det här var sista dagen jag hade mitt vampyrsmink med :D
 
 



 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: