Gallant Unicorn

Nattliga äventyr och ny ''brygga''

Förut idag när jag skulle delta i championatet vid Fort Pinta så fick jag syn på en sak på andra sidan av vattnet (mot Firgrove) så efter championatet red jag dit och kollade. På långt håll såg det ut som en brygga med höga pelare och ett tak typ, men när jag kom nära så var det bara en spång eller något liknande. 
Eftersom Violet hade fullt upp med IRL-saker, så fick vänta på henne innan vi kunde utforska ^^
 
Sen när Violet hade tid att logga in så red vi dit och kollade. Vi har massor av teorier som vanligt hehe. Vi har även kollat runt lite och konstaterat att vattnet är grundare på en del ställen än det var tidigare och lite andra småsaker, spännande :D 
 
Violet var snäll nog att ta en bild åt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: