Gallant Unicorn

Anledningen till att bloggen varit så tyst.

 För några månader sedan så var jag med i en grupp för SSO på Facebook.
Där laddade folk upp bilder, fick hjälp med uppdrag och så vidare.
Låter bra än så länge va?
Det var det, tills en spelare började anklaga mig för att ha fuskat i spelet.
 
Enligt henne så var det omöjligt att vara i level 15 utan att ha fuskat. Detta hände i slutet av sommaren 2013.
Alltså var det fler än jag som var level 15 då.
Jag försvarade mig genom att visa henne en bild på mitt karaktärsblad där det syntes tydligt att jag var i level 15 och hur mycket xp jag hade.
 
Trots det så fortsatte hon att anklaga mig för att ljuga.
 
Sen ändrade hon sig och skrev att jag måste ha fuskat.
Nekade så klart till det, jag kan helt ärligt säga att jag ALDRIG under mina nästan två år på spelet har fuskat på något sätt. (Menar inte heller att någon annan har fuskat heller.)
 
Hon fortsatte att skriva att jag fuskade, att jag förstörde spelet genom att fuska och att jag var dum i huvudet som använde mig av fusk och buggar. Hon skrev även andra skällsord som jag INTE tänker skriva ut här, men det var inte gulliga saker.
 
Jag fortsatte så klart att försvara mig, för att anklaga någon för fusk är inte okej.
 
Det hela slutade med att JAG blev blockerad ur den gruppen. Antagligen så kände väl hon som anklagade mig för fusk skaparen till gruppen.
 
Sen hörde jag ingenting ifrån den människan förrän nu för några dagar sedan.
Då gick hon med i Sneaky Dragons.
Förklarade för Evelina vem den här människan var och vad hon anklagat mig för.
Så Evelina kontaktade henne för att få en förklaring.
Hon svarade inte på Evelinas medelanden så Evelina tog bort henne från klubben (hon hade varit otrevlig mot en annan medlem i klubben med, inte bara mot mig.)
 
Sen skrev hon till Evelina att hon har bett mig om ursäkt för att hon anklagat mig för fusk och att jag bara var tjurig och långsint som inte förlät henne.
Jag har inte höt någonting ifrån henne alls. Inte ett ord.
 
 
Sen började hon skriva att hon skulle starta en egen klubb.
Och hon döpte den till ett namn som är väldigt likt Sneaky Dragons som jag är medlem i.
Och nu ska hon göra allt för att provocera oss, detta fick jag reda på genom en tjej som var med i hennes klubb och såg vad hon skrev, tänker inte skriva hela hennes namn för att det är taskrigt men det börjar på A.
Hon skrev till en spelare som ville gå med i klubben att alla som är med i Sneaky Dragons är elaka och otrevliga.
 
Det är enbart för att vi valde att ta bort henne ur klubben på grund av hennes beteende.
 
 
Så om någon hör rykten om att Sneaky Dragons är otrevliga och elaka så är det INTE sant.
Det är den här spelaren som gör allt för att förstöra klubbens rykte och hon förföljer oss för att provocera och få oss att skriva något elakt som hon kan vända mot oss.
 
Kommer inte att hänga ut den här spelaren, hon är inte värd det.
Vill bara inte att Sneaky Dragons ska få ta skit för att en väldigt omogen 22-åring beter sig på det viset.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Vi är inte det minsta elaka!! D':

<3 <3 <3

Svar: Eller hur?
ssohaley.blogg.se

2013-11-25 @ 21:54:00 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Emma Shortroad

Vi har ett annorlunda sätt att skriva på men elaka är vi då inte!

Svar: Nej men precis? :O
ssohaley.blogg.se

2013-11-26 @ 12:24:41 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Elsa Longlord

Vad tänkte hon med? owo

Svar: Ja du, ingen aning :O
ssohaley.blogg.se

2013-11-26 @ 18:15:49 - http://longlord.blogg.se
Postat av: ):

Taskig wähä, btw, såg dig igår lolz * fangirlar * ((:

Svar: Haha vänta va? :P
ssohaley.blogg.se

2013-11-27 @ 07:23:26 - http://crystalrivercamp.bloggplatsen.se
Postat av: Wilma Friendland

Sneaky Dragons är ju snälla o.o alla kan ju komma upp i lvl 15 liksom man får ju xp >.>

Svar: Ja men eller hur?
ssohaley.blogg.se

2013-12-07 @ 17:14:22 - http://Nattstad.se/friendland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: