Gallant Unicorn

Dags att börja levla den lilla skrutten på allvar!

Jag äger två ponnyer, den ena ska förbli level 1 för evigt, bara för att liksom ^^
 
Men den andra ska jag ta tag i nu. Han ska bli level 15 hur lång tid och hur många svordomar det krävs vill jag inte ens tänka på haha!
 
 
 
Det brukar väldigt sällan lagga för mig, men så fort jag tar ut en ponny så börjar det lagga och bugga hur mycket som helst?
 
 
Är fortfarande förkyld och har haft migrän hela dagen så det har inte haft någon som helst lust att sitta vid datorn alls :(
 
Hoppas på att det släpper tills i morgon i alla fall! 

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vart köper man de vita ridbyxorna? Inte de helvita (som finns typ överallt), utan de vita med en mörk söm på sidan och med en hästsko på sidan av låret?

Svar: Inte helt säker på vilka du menar, det finns ett par som man får i ett uppdrag, sen finns det ett par som tillhör dressyrsetet och de finns i ''The Fashion Barn'' sen finns det ett par i en av affärerna i Moorland :)
ssohaley.blogg.se

2013-11-20 @ 11:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: