Gallant Unicorn

Gårdagens event med klubben!

Kanske borde ta och göra en kategori enbart för klubben och eventen? Hrm...
 
I alla fall! Gårdagens event var fysträning!
Vi skulle springa galoppbanan utan häst, det gick inget vidare för mig ehe...
Nu är det ju Sneaky Dragons vi har att göra med, så självklart tog det inte lång tid innan fuskandet och myglet började med att i stort sett alla hämtade sina hästar och tävlade med dom istället^^
 
 
Sen bestämde vår allsmäktiga Eve att vi skulle leka kurragömma en stund när vi sprungit (fuskat) klart.
Efter en stund funderande kom vi fram till att vi inte lekt i Firgrove, sagt och gjort!
 
 
Alla parkerade sina vrålåk i transporten innan vi började med kurragömman.
 
Jag gömde mig i en sten. Ingen hittade mig. Jag fastnade och fick ta hemtransporten för att sen åka tillbaka till Firgrove...
 
 
Sen försökte vi alla haffa Kim en stund ^^
 
 
Haters gonna hate, come at me bro!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Brooke Moonyard

Hej jag undrar om jag får vara med i eran klubb :)

Svar: Det få du ta med klubbens ägare, Evelina Silverknight :)
ssohaley.blogg.se

2013-11-16 @ 15:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: