Gallant Unicorn

Idag är jag inte lika häftig som jag brukar vara... Och ett nytt konto!

Jag är jätteförkyld, med feber och ont i halsen och hela paketet...
 
Sitter just nu och dricker jordgubbste i min Spidermanmugg (okej så lite häftig är jag ändå^^) och väntar på att servern ska öppna!
 
Vet inte hur det är med er andra, men när jag är sjuk så blir jag jätteliten och ynklig, orkar inte göra någonting alls utan sitter mest och tycker synd om mig själv och försöker genomlida hela förkylningen. Tragiskt men sant...
 
I alla fall, den här bloggen är menad för mitt spelande och inte mitt privatliv, MEN det är anledningen till att det kanske inte blir så mycket bloggande.
Eller så kommer det bli extra mycket eftersom jag inte orkar springa runt och göra andra saker?
 
Jag har börjat med en riktigt rolig sak!
Att levla upp ett konto från level ett!
Eftersom jag har spelat ganska länge (sen 2011) så har jag ''glömt'' några av de första uppdragen och ärligt talat, när man gjort dagliga och levlat en häst, hur mycket har man då att göra i spelet när man är level 15?
Ja förutom att hänga med klubben så klart <3
 
I våras så började en vän till mig att spela, och av någon anledning så kunde hon inte komma in på kontot efter några dagar, antingen glömde hon lösenordet eller något liknande haha så hon slutade spela på det konto. (Hon startade ett nytt konto i somras, wiho!)
Men för några dagar sedan så frågade hon mig om jag ville spela lite på det första kontot hon startade och varför inte liksom?
 
Det är ju faktiskt roligt att ta en liten nostalgitripp i starstablevärlden!
Enda nackdelen är att det kontot är på den andra servern, den döda servern!
Det är både bra och dåligt.
Körde ett championat och det var TRE andra spelare med, alltså fyra tävlande totalt!
Kan ni tänka er det? Behövde ju inte ens ignorera de andra utan det var bara att tävla som i en vanlig grupptävling!
Däremot så är det lite trist att jag inte kan spela med mina klubbisar...
Fick lära mig hoppa, woho!
 
I alla fall, så nu vet ni anledningen till att det kan dyka upopo lite random låglevel bilder då och då.
Men även om jag spelar på det kontot så kommer bloggen i första hand att handla om mitt spelande som Haley Rainstorm.
Det var mitt första konto, har inte hoppat runt mellan olika konton utan jag var nöjd med mitt första konto från början så det överger jag inte i första taget :)
 
Nu blev det här ett väldigt långt och rörigt inlägg haha, men ville bara förklara lite om varför det är så rörigt här ^^ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: