Gallant Unicorn

Juluppdragen! :D

 
I flera veckor har vi i klubben pratat om när juluppdragen ska ploppa upp i spelet och idag hände det äntligen!
(Vi var i stort sett eniga om att de skulle komma den sista veckan i november så jag antar att alla vann hehe!)
 
I år var uppdragen lite annorluna eftersom tomten stod i Jarlaheim och man kunde få julklappar från honom, har fått ganska många saker redan (ska visa senare) så det verkar väldigt lovande!
Sakerna man kunde köpa var med fina, kul med pepparkakskläder! :D
 
Har tagit så mycket bilder idag, men vill inte spoila eftersom jag sovit över (kommer ha sjukt mycket att göra de närmsta dagarna så vill inte riskera att missa något!) så kommer ladda upp alla i ett inlägg när de som inte sovit över har hunnit göra alla uppdragen :)
 
 
Hihi när jag loggade in så var jag alldeles ensam, tyvärr så varade det inte så länge ^^ 

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Haha och tack vare juluppdragen går jag upp till level 15! ;)

Japp jag fuskar (a)

Svar: Nej men gör du? Åh grattis!
Klart du gör, alla som är level 15 fuskar ju! (Lite kul att personen ifråga är level 15 själv så hon måste ju fuska hon med då?)
ssohaley.blogg.se

2013-11-27 @ 16:10:17 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Emma Shortroad

Haha! Vi är alla fuskare som är på level 15! ;)

Svar: Vi är så sneaky och fuskiga :D
Haha hoppas seriöst att hon skäms!
ssohaley.blogg.se

2013-11-27 @ 16:33:07 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Emma Shortroad

Sneaky var det rätta ordet!! x-'D

2013-11-27 @ 18:22:21 - http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: