Gallant Unicorn

Tävlingen mot Water Roses

Idag så mötte Sneaky Dragons klubben Water Roses i en hopptävling.
 
Jag fick dock inte chansen att tävla eftersom min nätverkskabel bestämde sig för att idag var den perfekta dagen att börja glappa.. Blev så otroligt frustrerad!
 
Men det var riktigt kul ändå, båda klubbarna skötte sig exemplariskt och även om Water Roses vann så var det inga sura miner :)
Pepptalk före tävlingen
 Sneakyhug precis innan tävlingen började
 Där dog min uppkoppling...
 Båda klubbarna efter tävlingen
Och så en Sneakyhug efteråt så klart <3

 
Var du med på tävlingen och missade att ta bilder? 
Det är helt okej att låna mina bara du skriver att de kommer från min blogg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: