Gallant Unicorn

Varför ljuger du om att du är level 15?

Japp, tydligen så ljuger jag om detta, trots att min xp-bar och mitt karaktärblad säger annorlunda.
 
Så här är det: Jag började spela i december 2011. Jag har gjort ALLA uppdrag och varit noga med att bygga upp ryktet överallt för att få tillgång till fler uppdrag, är det då så ologiskt att jag har det antalet  xp som jag har?
 
Nu är det inte så att jag menar att jag har mest xp i spelet, eller är bättre än någon annan.
MEN hela den här grejen börjar kännas löjlig, varför skulle jag ljuga om något så löjligt?
 
Så här ser mitt karaktärsblad ut just nu, inget fusk, ingen redigering utan jag har bara klippt ut bilden.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kate

Jag förstår inte varför folk ska gå runt och anta du du ljuger om något sånt löjligt. Det är ju bara att vänsterklicka på din karaktär i spelet för att se vilken level du är i.

Svar: Ja men eller hur? Jag tror att en del är lite bittra :P
ssohaley.blogg.se

2013-11-17 @ 15:50:19 - http://katemistwood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: