Gallant Unicorn

Beslutsångest!

Jag vet inte om jag ska behålla min Paint HawkEye eller om jag ska sälja honom vidare?
Jag vet inte om jag fastnat för honom riktigt, jag har haft honom sen Paintarna (vad tusan blir pluralet av Paint?) kom men han är fortfarande bara i level 4, alltså har jag inte lagt någon tid på honom alls på många veckor...
Och jag tycker att det är lite svårt att få till en snygg matcning på honom, allt ser så rörigt ut på grund av hans färg...
 
Jag tycker att han är så sjukt söt, men samtidigt har jag bara en ledig plats i stallet och det lär ju komma fler hästar...
Tycker det här är så svårt!
 
 


Kommentarer
Postat av: Evelina Silverknight

Klart att du ska behålla den snyggingen! :D

Svar: Men... Jag vet inte om jag gillar honom? Kan inte du adoptera honom? :P
ssohaley.blogg.se

2013-10-06 @ 20:50:26 - http://silverknight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: