Gallant Unicorn

Evangeline's t-shirt!

Vi har en alldeles egen berömd designer i vår klubb!
Hon heter Evengeline Silverbell och har designat den fina t-shirten på bilden.
 
Jag är lite efter så fick reda på det igår via hennes blogg, ehe, skäms på mig!
Så jag köpte den så klart idag, har knappt tittat på vinnartröjorna innan om jag ska vara ärlig...
Men den här kommer användas en del, för jag tyckte faktiskt att den var fin och inte bara för att en gulis har designat den :)
 
Besök Evangeline's blogg här och bomba henne med grattis för att hon vann och fick med sin design i spelet! :D
 

Kommentarer
Postat av: Willow Bravebrooke

Hm, jag är nog lite mer efter med tanke på att jag inte fick reda på det förens nu.. Så skäms på oss båda två! Haha :) Får la dra till fp och kolla in den :D

Svar: Haha vi kan vara efter tillsammans :) Jag vill speeela men min uppkoppling håller på att ta livet av sig just nu haha ^^
ssohaley.blogg.se

2013-10-11 @ 04:15:59
Postat av: courtney silverhill

Wow de visste inte jag heller!!

2013-10-11 @ 10:02:19 - http://starstablesverige.blogg.se
Postat av: Evangeline Silverbell

Åh naw, vad gullig du är! :D

2013-10-11 @ 16:33:17 - http://ssosilverbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: