Gallant Unicorn

Intervju med: Emma Shortroad

Emma Shortroad (hennes blogg hittar du HÄR )
 
Hur länge har du spelat? 
svar: Sen Maj 2013 tror jag? 

Är du StarRider? 
svar: Lifetime star rider! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
svar: Jaaa!! Sneaky Dragons!! :D 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
svar: Nej, är nöjd med min fina <3 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
svar: Varier från 1 timme till 3-4 timmar! 

Spelar du några andra spel? 
svar: The sims 3 ibland! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
svar: Rykterna så jag slipper uppdragen senare 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? 
svar: 4 st har jag nu! 
Angelbelle - Jorvikisk varmblod 
Frosteye - Akhal-teke 
Silverrain - Jorvikisk Ponny 
Darkpearl - Engelsk Fullblod 

Har du någon bästa vän i spelet? 
svar: Har massor med vänner men bästisen är Chiara Seabrooke 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
svar: Knappt, ljudet är lågt så det enda jag hör är Tven! :p 

Vad för sorts dator spelar du på? 
svar: Samsung, laptop 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
svar: Massa bloggar, tror du kan de flesta av bloggarna men silverknight.blogg.se är favoritbloggen 8D 

Önskeras i spelet? 
svar: Halsdukar!! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
svar: Tror jag var nu när vi började starta att bygga på bron till Sb! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
svar: Hon-som-alltid-springer-in-i-träd, räknas det? :p 

Hur kommer det sig att du började spela? 
svar: Haha, lång historia kort, jag hade inga roliga hästspel och detta låg närmast att ha att spela med! Vart övertalad ;) 

Vart har du ditt hemstall? 
svar: Vingården! 
 
Önskefunktion i spelet? 
svar: Vissla på hästen om den står långt bort från karaktären, den skulle vara så toppen att ha!
 Hade ingen fin bild på enbart Emma så jag snatchade en från hennes blogg ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: