Gallant Unicorn

Intervju med: Evelina Silverknight

 
Evelina Silverknight  (hennes blogg hittar du HÄR )

Hur länge har du spelat? - Första betalningen gjord i April 2013 
 
Är du StarRider? - Yepp 
 
Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? - Äger klubben Sneaky Dragons 
 
Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? - Nja, jag gillar min ibland. 
 
Hur ofta och hur länge spelar du? - Olika, snabbaste jag har gjort klar allt är på 1 timme å 35 minuter. Men spelar dagligen faktiskt ^^ 
 
Spelar du några andra spel? Ja, Skyrim, WoT, Battlefield 
 
Vad är det viktigaste för dig i spelet? - Den sociala biten. 
 
Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? - (jobbig du ska vara ) 6 stycken.
Dragondancer, starthäst 
Dragonking, oldenburgare 
Dragonborn, engelskt fullblod 
Dragonhunter, Paint 
Dragonflame, Akhal-Teke 
Dragonfighter, Andalusier 
 
Har du någon bästa vän i spelet? - Har många vänner som sticker ut på sitt vis :) 
 
Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? - Musik eller 
 
Vad för sorts dator spelar du på? - bärbar 
 
Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? - Ja, Silverknight.blogg.se (; 
 
Önskeras i spelet? - Islandshästar :3 
 
Ditt bästa minne i från spelet? - öhm.... Ehm.... En bild säger mer än 1000 ord right? Har många bilder iaf :D 
 
Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? - Dont know, vill jag ens veta ? xD 
 
Hur kommer det sig att du började spela? - Såg reklam = blev intresserad = tappade suget = syrran började
spela = jag började spela = jag är fast. 
 
Vart har du ditt hemstall? - Vingården 
 
Önskefunktion i spelet? Vissla på ens häst om man "tappar" bort den. Sadelgjordar. En design makeover på ens hemstall - Så man kan ändra så som man själv vill ha det i stallet med färger. Det hade vart snyggt!
 
 
(Jag snatchade en bild på en ovetande Eve tidigare ikväll under eventet mihi inte vara arg på mig nu...)
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Silverknight

Så stilig bild ;D
Dancer gör ser fruktansvärt bra på bild ;)

2013-10-22 @ 23:43:36 - http://silverknight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: