Gallant Unicorn

Kvällens event, ridlektion för Courtney!

 
Ibland så sköter vi oss, prydligt uppställda och väntar på order instruktioner frånklubbens ridlärare Courtney Silverhill.
 
 Jag var klantig och missade att ta med mig min gula utrustning till hästen så jag fick skämmas :(
 
 
Trots att vi var väldigt många idag så gick det förvånansvärt bra!
Jag beundrar verkligen Courtney's tålamod! 
 
Efter lite mjukgörande uppvärming så var det dags för hoppning... 
Courtney lät oss öva på att räkna galoppsprång med mera, mycket lärorikt!
 
Lite kaos som vanligt haha!
 
Efter lektionen så stannade några ifrån klubben kvar och grillade, tyvärr så var jag tvungen att rusa iväg nästan direkt men det var trevligt i alla fall :)
 
 
Hittade mina bilder, dom hade flyttat på sig på något sätt? Hrm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: