Gallant Unicorn

Mina hästar i stallet

Så här ser ordningen ut i mitt stall just nu, det börjar bli aningen trångt för dom men det funkar än så länge :)
 
HawkEye står i ''skämsspiltan'' just nu, gör nästan aldrig något med honom men han får vara kvar så länge.
SuperStar och DiamondBoy delar spilta eftersom dom är kompisar, levlar nästan aldrig dom heller utan de fungerar lite som stallets maskotar...
 
 
ThunderDancer, SunWarrior och MarbleSmash är färdiglevlade så de står i samma spilta och används på championat, uppdrag och på klubbevent.
 
 
I spiltan vid fönstret står de hästarna som jag håller på att levla just nu.
Eftersom jag köpte SilverGhost idag så är han bara level 4 än så länge, och RavenFeather är level 14,5.
 
Ska verkligen försöka skärpa mig och göra alla tävlingar varje dag nu (i mån av tid så klart) så att de blir maxlevel de med :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: