Gallant Unicorn

När det inte går som man tänkt sig...

 
Ikväll så hade vi skattjaktsevent med klubben!
Som vanligt så var det sjukt kul och laget jag var med i fick in några fullträffar!
 
Men, sen fastnade jag och satt fast i en sten nedanför Skuggåsarna...
Näe jag försökte ringa för upphämtning så kom ''Det finns tyvärr ingen som kan hämta dig just nu'' eller vad det nu är det står upp... Eh, vad göra?
Ville verkligen inte relogga eftersom jag inte hade lämnat in mina fiskar från GÅD än och jag ville inte fiska ytterligare en gång (tidigare idag så blev jag utkastad från spelet precis när jag skulle lämna in fiskarna så jag fick göra om det en gång till haha ^^) 
 
Så klart så kom mina underbara klubbisar till undsättning när jag skrek efter hjälp, och efter en stund med deras hejarop så kom jag faktiskt loss :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: