Gallant Unicorn

Slut på sprickorna för min del :D

Idag så behövde jag bara stänga en spricka så kunde jag lämna in den till Avalon för sista gången sen så behöver jag inte stänga några fler sprickor (för nu i alla fall, vem vet det kanske kommer igen senare?)...
Yey äntligen beundrad! :D
 
Red till Alex (lägger inte upp bilder på vad som hände där för jag vill inte spolila ^^
Jaha ja, ett dagligt uppdrag färre att göra nu då!
Men har fortfarande en hel del kvar att göra med fisket innan jag går från populär till beundrad, så helt sysslolös blir jag inte!
 
Sen så ska ju bron lagas med, men jag vet inte om jag kommer få gå över bron dagen den öppnas...
I förrgår så fick jag nämligen inte uppdraget med fogmassan, fick bara att jag skulle göra den men jag fick aldrig några tunnor för att lägga den på bron :(
Har skrivit till supporten om det, men vet ju inte om dom kan göra något åt det?
Kommer ärligt talat bli väldigt besviken om jag missar att gå över bron dagen den öppnar bara för att jag inte fick ett uppdrag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: